Calendari

Post de les lectures


Hola
Bé després de la reunió d'ahir amb l'Olga, el tema lectures comença ja endavant i tot i que, és una tasca més lenta i que necessita una mica més dedicació hauríem d'intentar que entre tots esdevingués fluïda, ja que com sabeu cada setmana hi ha "reunió" amb l'Olga i d'una manera o altra, el treball ha d'estar fet o bastant avançat.Tot i que, ja us en vaig fer un avanç al sortir de classe ho explico millor per aquí.De totes les lectures que s'han de realitzar per la investigació només n'hi ha dues que siguin obligatòries per totes les membres del grup; així que, els dos documents penjats al campus ens els hem de llegir totes (tranquil·les que us els passo per mail). D'aquests dos documents s'han d'elaborar les seves pertinents fitxes de lectures però en aquest cas em pertoca a mi.A mitjans de setmana ja sabré algunes altres lectures per la investigació que repartiré entre els membres i cada un que tingui lectura ha d'elaborar la fitxa (la plantilla de la fitxa la tinc en brut i em falta passar-la a net en un word). Per tant, de moment la feina de lectures és col·lectiva i és llegir els dos documents penjats al campus i que jo us enviaré al vostre correu.Ja sabeu que si teniu qualsevol dubte o quelcom, aquí estic!I ara... a llegir com bojes!Bon cap de setmana, nenes!
Se m'oblidava!Com ja sabeu la lectura del llibre "COMO SE INVESTIGA" passa per la pàgina 140. Sé que moltes de vosaltres encara no heu aconseguit el llibre però mireu d'avançar en la mesura de lo possible. Si necessiteu fer-ne fotocòpies podeu demanar-me'l.Crec que ara ja està tot. Comenteu i doneu una mica de vidilla amb això que sinó....però ja veureu els canvis que farà la nostra nova encarregada de bloG!
Alba.

8 Comments:

  1. Anònim said...
    Hola!
    Tinc una sugerencia, crec que el que hagueu d'explicar els responsables de càrrec o jo mateixa estaria millor si ho possesism al post en comptes de ficar-ho als comentaris, així es veu més ràpid ho tenim tot més clar.
    Com ho veieu?

    Per fer-ho (ara lo de lectures i més endavant la part que li toqui a cadascu) heu d'entrar amb el nom i contrasenya del blog i tenim dues opcions:
    O be publicar una entrada nova, o be editar l'entrada de cada post de càrrec.
    La nostra responsable de blog ja ens dira que opina al respecte jeje


    De moment, copio el que has posat,Alba,a l'entrada així ho veura tothom només entrar al blog

    ;)
    Petons prost's
    Anònim said...
    Estic d'acord amb tu leila, millor posarho a l'encapçalament del post i així tothom ho veu de buenas a primeras.
    per cert Alba gràcies pel mail... 200 pàgines... snif... xd
    Anònim said...
    Holaaa!!
    perdoneu el retràs en comentar. avui mateix m'he descarregat les lectures que ens has passat per mail i les començaré a llegir. com em vas dir, al ser la responsable de marc teòric pararé especial atenció a l'apartat de "comunicació i salut: teorias modelos y practicas" i si fa falta pendré apunts o algu per fer el meu apartat o el que sigui.

    ale, un petó...

    ...i prooost!
    Anònim said...
    Alba!
    El text sobre les pràctiques sexuals dels joves m'ha semblat força interessant, però m'ha sorprès que les diferències entre l'estudi del 96 i el del 00 no fossin gaire marcades. Creieu que hi hauria grans diferències entre aquests dos estudis i un actual?
    Trobo que és un document-punt-de-partida bastant útil per a la investigació ja que traça unes línies de comportament sexual entre els joves.
    El document de 200 pàgines encara no l'he acabat, ja us informaré...

    ara ens hem de repartir les altres lecures no?
    ja informarás! (pel blog siuslpau!)
    petons!
    Anònim said...
    Fitxa entregada alba!
    el text és bastant interessant, sobretot la part que dona consells per a fer campanyes, el que passa és que la part d'informes era del 1989 així que casi que no ens serveix... xd
    petonets!
    Anònim said...
    m'alegro que fos una bona obra! i que l'escollís! jeje


    la fitxa ja està revisada i està molt bé.


    esperem que durant dia d'avui acabi de rebre les dues que falten.


    petons!
    Anònim said...
    m'alegro que fos una bona obra! i que l'escollís! jeje


    la fitxa ja està revisada i està molt bé.


    esperem que durant dia d'avui acabi de rebre les dues que falten.


    petons!
    habana said...
    HE TROBAT LES FITXES
    COMENTARIS DE LES LECTURES:
    1) Les fitxes no incorporen totes les dades que es van demanar a classe (p.e. any publicació, editorial, etc.) Tal i com vaig dir a la reunió de "Lectures" són: autor, data edició, titul, (en cas de un article es posa a més "En + titul de la revista i les pàgines), ciutat d'edició (si és electrònica es posa "En línia + l'enllaç), editorial.

    2) També he estat mirant la qualitat de les fitxes i la veritat és bastant baixa amb alguna excepció. Es a dir, les persones dels objectius i els marcs teòrics no poden saber res del que posa els textos que heu llegit. Sembla obvi que la fitxa del Manual del Comunicació social ha de ser més amplia que no la d'un article de revista. resumint, l'apartat de lectures s'ha de millorar .. i la qualitat de les fitxes també. Feu un exercici, cadascu llegeix la fitxa d'un altre i intenta explicar de que va el llibre.

    No se que fara la persona de Marc Teoric.

    Una llastima, la resta està bastant bé ...La meva recomanació és que milloreu això ..

    Olga del Rio

Post a Comment



Prost! - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column