Calendari

Post del blog


Hola noies i noi!
Al final crec que he trobat una plantilla més o menys "neutra". que en penseu? us agrada? espero que si, de tota manera es poden canviar els colors i tal i qual.
Per cert, si us hi fixeu, hi ha un apartat que diu "seccions del blog" (notícies i campanyes relacionades), el vaig crear perque l'aïda gómez m'ho va suggerir i jo penso que és molt bona idea. Us animo a participar penjant cosetes que trobeu interessants, o si no sempre me les podeu enviar a mi per correu i jo m'encarrego de penjarles.
Si trobeu notícies o campanyes sobre el SIDA xules, ja sabeu, poseules en comú! jo he penjat una bastant impactant, a veure què us sembla. De moment el de notícies és buid, a l'espera de que algú hi penji algo!
Alba, he creat també una secció de textos i lectures per a tú especialment :), perque fiquis coses i reparteixis feina per tots (sense passar-se eeeeeh!)
i a veure si us passeu més per aquí a comentar!
Prost!

10 Comments:

  1. Anònim said...
    Ueee ja tenim 3 columnes!

    Ara hem de posar alguna fotillo a la capçalera jeje
    Anim Ana ;)
    Que us sembla si posem una llista d'hiperenllaços a cadascuna de les entrades dels càrrecs? Així quan anem publicant més coses i tot els carrecs no estiguin en la primera pàgina serà fàcil trobar-los.
    Anònim said...
    :_( encara no se com es fa això! Segueixo mirant però!
    ei es poden posar enquestes!!!! alguna idea??
    Anònim said...
    eii!! jo proposo que podriem posar un apartat amb altres campanyes, informació sobre el sida, noticies relacionades...que us sembla??

    :)
    Anònim said...
    bones!!
    ssi això que ha proposat l'aaïda em sembla super be! com tamé penjar el material de lectures que poc a poc estarà disponible (això últim més que res perquè l'Olga vegui que estem usant i que no, com ho stem portant i aquetes coses..)

    però que hi hagi informació varia sobre el tema aquí em smbla mol be!

    =)
    pD: com van les lectures?
    Anònim said...
    Perfecte!
    Em sembla molt bona idea això de tenir una finestra per penjar-hi campanyes del SIDA i altres coses que ens puguin interessar!
    Aquest cap de setmana en buscaré.

    Mònica
    Anònim said...
    ep! us he enviat un mail amb una campanya q em sembla bastant interessant! si voleu la podem incloure al blog!

    pronuncieu-vos :)
    Anònim said...
    ah! m'oblidava! m'agrada molt aquest disseny de blog!
    Anònim said...
    sisi està molt bé!!
    :)

    ana, gràcies per pensar el les lectures! però ja veuras que t'he enviat un e-mail amb tot el contingut per a què ho pengis tu perquè jo sóc capaç de fer-mi mal. Sinó et sap greu em faras un gran favor!!


    mercii**
    Anònim said...
    ep! he vist que has posat coses noves (contador de visites, una agenda amb les tasques de cada dia...). MOLT GUAI!
    Anònim said...
    ah!!! la mascota es mol xula tmb...

    :)

Post a Comment



Prost! - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column