Calendari

Atenció!!

Hola noies i noi!
Avui la coordinadora i la responsable de qüestionari (juntament amb altres persones que oferien suport moral) han acabat d'enllestir la matriu de l'SPSS. A partir d'aquí cadascú ha d'introduïr les dades obtingudes mitjançant la realització dels pertinets qüestionaris, tot això abans de dijous. Repeteixo, cadascú és responsable d'introduïr les dades dels qüestionaris que ha realitzat.
Prooooost!

Ana

pd. La leila ha proposat fer dilluns una reunió explicativa per fer saber com heu d'introduïr les dades. Que us sembla?

11 Comments:

  1. Anònim said...
    Pels que no heu estat fins al final, si voleu, podem anar en un moment dilluns a l'aula d'informàtica i us expliquem on tenim guardat el document i com heu de ficar les dades.
    Es fàcil i només heu d'omplir els números dels vostres questionaris, però per facilitar-nos les coses podem fer una explicació general i després que cadascú passi les seves dades quan pugui.
    Això si, abans del dijous 15 ;)

    Petons!
    Anònim said...
    ok! també hi havia l'opció de passar-ho a l'excel oi? bé, dilluns en parlem, SPSS power!
    Anònim said...
    ola noies!!!

    em sembla be queda dilluns per acabar de fer la explicacióoo i la posterior passada de dades a la taula SPSS.


    pet0ns!!
    Anònim said...
    Equip!

    Us informo que les dades corresponents als 20 primers qüestionaris(Leila i Mònica) ja estan passades.
    Si teniu qualsevol dubte/pregunta ens la podeu fer!

    Salut,
    Anònim said...
    Hola!
    jo aniré aquesta tarda a passar els qüestionaris a la uni, deprés de mercadotècnia.
    petonets!
    Anònim said...
    Hola!
    jo aniré aquesta tarda a passar els qüestionaris a la uni, deprés de mercadotècnia.
    petonets!
    Anònim said...
    Mañana mismo estaré por la mañana pasando mis cuestionarios de SPSS, si tengo alguna duda o algo os pego un toque, pero no creo que tenga problemas. Habrá alguien rondando por ahí?
    Anònim said...
    holaaa a tots!
    primer de tot, Leila merci per explicar-me com funciona el programa (la veritat és que és un pèl liat...) i segon, ja tinc passats els meus resultats.
    com us he comentat per mail, vaig tenir un despiste i he fet els que li tocaben a laltre aïda, axi q els meus resultats son els del numero 79 al 88,i els de laïda els que en teoria haurien de ser els meus (del 67 al 76).

    bueno, tot i així el q importa és que ja estan passats!

    un peto a tots!

    ens veiem dema a classe!
    Anònim said...
    Per cert nois, algu em va dir que la data d'entrega s'ha aplaçat???

    Fem la campanya oi?
    Anònim said...
    vaig enviar un correu dient si us plau que es passessin es dades abans de dijous. amb totes les instruccions corresponents.
    hi ha 3 qüestionaris solts i un dels integrants de l'equip encara no ha passat les dades. feu-ho ja! petons
    Anònim said...
    Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

Post a Comment



Prost! - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column