Calendari

Novetats blog!

Ei nois i noies! que tal?
Avui la cordinadora i jo hem afegit algunes coses al blog. Hi ha un contador de visites nou en fase de proves (per qué va una mica a la seva bola), una mascota (que en realitat hauria de sortir a la capcelera però no em deixa) i un botonet al final de la columna dreta que permet veure quanta gent hi ha conectada al blog.
Ah! i molt important! un calendari amb les dates importants d'entrega. Per que no se'ns oblidin, ja que a partir d'ara és molt important fer les feines dintre del timing establert.
Esperem que us agradin les millores.
Comenteu!

EDITEM: Hem afegit alguns spots que s'han fet a diferents països sobre el sida y hem observat que en tots ells, el públic objectiu son persones joves. Els podeu veure a la secció de "Campanyes relacionades"

Leila i Ana.

14 Comments:

  1. Anònim said...
    Per fi tenim el nostre nino! No et preocupis que ja queda bé aquí a l'esquerra.

    Si us plau aneu mirant el calendari, que creiem que serà una eina molt útil. L'anirem actualitzant a mesura que tinguem més entregues.

    Petons!
    Anònim said...
    nenes!!
    sou unes artistasses,queda molt bé de totes maneres!! i aquests canvis que heu introduit al blog em semblen molt ultils i pràctics.

    Merci, en serio

    si necessiteu alguna cosaa ja sabeu que podeeu comptar amb mi!



    Proooooooooooooooooost! =)
    Anònim said...
    hey em semblen genials les noves "aplicacions" incloses al blog. Si voleu em sembla que jo puc configurar el blog per a que surti la mascota a la capcelera. Per cert, les altre campañes son molt interessants.
    Anònim said...
    Molt bé noies!
    El caldendari ha set molt bona idea.
    Anònim said...
    Ei companys i companyes!

    Em semblen molt bé les novetats del blog, sobretot el calendari. Penso que ens pot anar super-bé per fer la feina quan toca i no passar nervis.
    Ja m'he acabat de llegir totes les campanyes i em semblen interessants, sobretot per pillar-ne idees.

    Tot just ara estic acabant d'enllestir la fitxa de lectures. Alba, te la passaré aquesta tarda!

    Fins ara!
    Anònim said...
    Hola a tots i totes! Com esteu?
    Bé, pel que fa a les lectures jo ja ho tinc enllestit. Algú necessita ajuda? M'ofereixo voluntaria per donar un cop de mà a qui ho necessiti.
    Per la feina que m'ha tocat, encara tinc dies disponibles vull dir que ja ho sabeu!

    Fins demà amics
    Anònim said...
    Després d'una busca infructuosa, he trobat el llibre i ja el porto mig llegit, la fitxa estarà feta entre aquesta nit i demà pel matí.
    Anònim said...
    :) molen els videos eh?
    habana said...
    Molt bé. Heu millorat molt. M'agrada que heu penjat la fitxa de lectura i els objectius i preguntes i les lectures. FELICITATS per tothom. Un petit comentari: he mirat les lectures i no hi cap de comunicació per la salut (encara que sigui el text complert del Manual que us vaig passar). Els objectius i preguntes estan bé però no apareix gaire el tema de comunicació i/o campanyes.

    La bitacora també esta molt bé. No he estat capaç de trobar les fitxes de les lectures. Mireu de penjar-les o dir-me on les puc trobar

    Olga del Rio
    Anònim said...
    ok!
    Llavors estaria be que revisesim els objectius i preguntes per introduir algo relacionat amb les campanyes. Si us enrecordeu el tema va sortir en un dels 5 objectius que va portar l'Anna i que al final no vam acabar adaptant, aixi que seria qüestió de veure com ho podem posar.

    I la fitxa del Manual que esta al campus mirarem de posar-nos d'acord perque demà estigui penjada.
    Com ho veieu?
    Anònim said...
    bé em sembla be!
    avui ho acabem de parla i també hem de tenir en compte la resta d lectures que nesseciten una supervisió més a fons.
    Anònim said...
    Hola! la manca de dades en les lectures és culpa meva, que no les vaig penjar íntegres. Ja està solucionat. Ara he afegit totes les dades que hi havia a cada fitxa, i a les lectures online, en lloc de posar la data de publicació i lloc d'edició he posat el link. Perdoneu.
    Anònim said...
    Gràcies per penjar les lectures!així les tinc molt més a mà per fer el marc teòric!

    :)
    Anònim said...
    ei! :)
    en quant estiguin llestes les correccions de les fitxes les actualitzo.
    apa!

Post a Comment



Prost! - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column