Calendari

Fitxes de lectures

Bones!

Per tal de proseguir amb la tasca de lectures, ja teniu totes les lectures completes que hem de llegir al vostre mail personal. Les lectures, com ja sabeu, estan dividides en estudis i informes publicats a internet i obres bibliogràfiques (que es troben a les biblioteques de l'UAB.

Paseu per la secció de textos i lectures (a la barra lateral dreta del blog), que hem penjat la llista de totes les lectures.

Un cop hagueu acabat les lectures pertinents, recordo que heu d'elaborar la fitxa (ja sabeu que aquells que feu documents d'internet no heu d'ompliu les caselles referents a l'editorial, ciutat d'edició etc. simplement perquè no en té). La fitxa després me l'haureu d'enviar a mi per què les revisi i en cas que alguna part no estigui correcta del tot, ho haureu de modificar segons el què us digui.

Per tal que l'Anna pugui començar la seva tasca, hem de fer una posada en comú de totes les lectures mitjançant les fitxes que cadascú realitzarem, així que hem fixat com a DATA LÍMIT D'ENTREGA DE LES FITXES DE LECTURA EL DIA 6 DE NOVEMBRE. Si us plau envieu-les al meu correu.

Afegir tambe, que avanceu en la lectura de Como se investiga perquè com comprovareu és de gran utilitat l'obra. I que al campus l'Olga ha penjat un document especialment per als responsables de Marc teòric, Objectius i Lectures, a més, de coordinació.

Per part meva és tot, si hi ha cap problema ja ho sabeu!

aLbaaa*

7 Comments:

  1. Anònim said...
    perdoneu, m'he equivocat!
    data límit 6 de NOVEMBRE no octubre!



    petons!
    PROST said...
    Ja esta modificada la data ;)

    Quan tinguem totes les fitxes fetes, fixarem un dia per posar-les en comú i que l'Albareda pugui continuar amb el seu apartat.

    Que vagi be!

    Leila
    Anònim said...
    no se pas que faria sense tu, coordinadora! :)


    si, en pic hai rebut totes les fitxes fem la reunió!



    prost!
    Anònim said...
    Alba!
    Em sembla bé el repartiment dels llibres però crec que ens vindrá una mica just llegir un llibre que no es pot treure de la biblio entre 2 i més si jo soc fora! Però hi farem!
    Ara em poso a veure si puc penjar les lectures que son links..
    petons!
    Anònim said...
    alba! soc jo altre cop :) espero que dimecres l'aïda g i jo poguem quedar per fer un intensiu de llibre (La prevencion del VIH en los jóvenes) i ens doni temps!
    escolta, em pots enviar les fitxes de lectura que tu vas fer dels dos textos obligatoris i les penjo?
    que et sembla?
    si vols puc penjar també l'esborrany de la fitxa que hem de fer, perquè tothom la tingui a ma. que et sembla?
    prost!
    Anònim said...
    Ana!

    siii em smbla bé, ara t'ho envio al correu! Però el llibre no l'heu pas de llegir tot sinó escollir allò que creieu que pot aanar bé. També es pot donar el cas que no hagi res útil. Ho mireu, ho fotocopieu i si de cas aneu desbordades, em passeu part de text a mi! ook??


    Menos mal que hi ha alguque comenta! jeje


    :)
    Anònim said...
    Bon dia a totes!!

    bé us informo que l'anna, responsable d'objectius ja ha rebut totes les fitxes que jo he revisat i corregit. De moment tinc les fitxs de: Ana i Aïda C., Aïda G, Leila, Mònica, Leila i les de l'Anna. Les meves també les té l'Anna ja. Per tant, durant el dia d'avui i en la mesura de lo possible agrairia que Javi i Andrea m'enviessin les seves per revisar-les i fer-les arribar a l'Anna perquè continuï amb la redaccio dels objectius.


    Espero que tot vagi bé.
    Merci



    Ens veiem
    i avui...PROST!!
    ;)

Post a Comment



Prost! - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column